Vykopávači mrtvol (1998)

(Resurrection Man)

;

(Vykopávači mŕtvol)

;

(Vzkříšení)

 

Obsah

Dej drsného trileru sa odohráva v roku 1975. V uliciach to len tak vrie, a tam, kde si teroristi označujú hranice svojho územia krvou, je vražda denným javom. Lenže boj medzi katolíkmi a protestantmi môže slúžiť aj ako zámienka k omnoho horším skutkom. O nadvládu nad mestom sa snaží gang, ktorého členovia sa neštítia ničoho. Patrí k nemu i Viktor Kelly, na prvý pohľad charizmatický mladík s príťažlivým pohľadom, na ktorého jeho matka nedá dopustiť. Pre ňu je milujúcim synom, dobrým občanom a vlastencom. Je presvedčená o tom, že by sa nedopustil žiadneho trestného činu. Lenže Viktor je v skutočnosti krvilačný vrah, vo svojom okolí prezývaný Zjazvená tvár. Šéfuje skupine bezcitných zabijakov, nazývaných aj Vykopávači mŕtvol. Svoje obete nelikviduje kvôli peniazom, ale pre potešenie. Victorova krutosť sa stane dokonca hrôzostrašnou legendou obávanou, ale i uctievanou. Vyšetrovateľ Herby a jeho tím si spočiatku s príšernými zločinmi nevedia dať rady. Lepšie na tom nie je ani miestny reportér Ryan, ktorý v prípade tiež len tápe. Vďaka Viktorovej milenke Heather postupne začne chápať súvislosti. Zistí pravdu. Tá je však priveľmi nebezpečná...
Vykopávači mrtvol

Ztracení - Lost (2004)

Příběhy o trosečnících, kteří hříčkou osudu ztroskotali a zůstali uvězněni na opuštěných ostrovech uprostřed oceánu, fascinují člověka již...

Vykopávači mrtvol

Zoufalé manželky (2004)

Je to možné? Mary Alice Young (Brenda Strong) vypadá tak šťastně. Nádherný dům na předměstí, spolehlivý manžel, dítě a mnoho dalších věcí. Toho...

Vykopávači mrtvol

Vykoupení z věznice Shawshank (1994)

Víceprezident banky Andy Dufrense byl nevinně odsouzen na doživotí za dvojnásobnou vraždu. Nastupuje do trestnice Shawshank, která připomíná peklo....

Vykopávači mrtvol

Pulp Fiction - Historky z podsvětí (1993)

Vincent Vega (John Travolta) a Jules Winnfield (Samuel L. Jackson) sú dvaja nerozluční treťotriedni gangstri v službách obávaného Marsellusa...

KATEGORIE FILMU